Du kjenner deg sikkert igjen i følgende scenario; som leder får du fraværsmeldinger fra to medarbeidere i din barnehage og du begynner straks å ringe rundt til vikarer du har på en liste, ringe ledere i andre barnehager for å se om de har noen som kan bistå, eller du må kontakte et bemanningsbyrå. Men hva om du hadde en løsning som både forenkler den interne kommunikasjonen og mobilisering av medarbeidere på tvers av avdelinger og barnehager i din region?

Staffers for barnehager - din egen bemanningspool for barnehagene i din kommune eller region.

Med Staffers Interne Nettverk har du et digitalt verktøy som lar deg komme i kontakt med medarbeidere i din region på sekunder, det seg være pedagoger som jobber fulltid, deltidsansatte eller vikarer. Du spesifiserer hva du er ute etter og medarbeidere med ledig kapasitet kan melde sin interesse for å jobbe de ubemannede vaktene.

I det interne nettverket har alle medarbeidere en oppdatert profil som gir ledere full oversikt over all kompetanse på tvers av alle barnehager i en gitt kommune eller region. Ved å benytte seg av den eksisterende kompetansen i alle avdelinger innenfor en gitt region kan man fylle ubemannede vakter på kort tid uten å bruke masse tid på å ringe rundt eller sende en mengde SMSer.

Løsningen Internt Nettverk fra Staffers er fleksibel og det er opp til din organisasjon om den skal brukes kun som en vikarpool eller komplett bemanningspool som inkluderer samtlige medarbeidere – både heltids- og deltidsansatte samt vikarer.

Som en en plugg-in løsning komplementerer Staffers de HR-systemer og vaktplanlegging systemer du bruker i dag. Vil du vite mer om hvordan et internt nettverk kan brukes på best mulig måte i din bedrift? Kontakt oss her .

 

You might also like...

More posts
arrow

Mobiliser dine interne personalressurser på tvers av organisasjonen med Staffers for Hospitality.

Som leder i hotellbransjen opplever du kanskje at det er travle og mindre travle perioder i løpet av et år, innimellom mottar man fraværsmeldinger fra ansatte grunnet sykdom eller andre årsaker, og det er ikke alltid enkelt å få kabalen til å gå opp når man planlegger hvem som skal jobbe hvor og når. Men hva om man hadde mulighet til å låne ut personale på tvers avdelinger innenfor samme hotell og til ulike hoteller innen samme kjede innenfor samme region?

Hvordan kan bedrifter innen Facility Management ta i bruk teknologi for å anpasse seg en ny hybrid arbeidsmodell?

Nye vaner har blitt dannet hos arbeidstakere og i samme takt forventningene om en fleksibel arbeidsgiver og arbeidsplass. Arbeidsgivere har måttet finne nye fleksible løsninger for sine ansatte, utarbeide nye rutiner når det kommer til smittevern og sikkerhet, opprettholde en god arbeidskultur og samtidig være konkurransedyktige i det markedet de opererer i. Vi opplever nå en ny hverdag hvor fleksibilitet og tilrettelegging er de primære driverne en ny hybrid arbeidsmodell. Men hvordan kan bedrifter innen Facility Management ta i bruk teknologi for å anpasse seg en ny hybrid arbeidsmodell hos sine kunder?